ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ.gr | Μαθητές δώρισαν τα χρήματα απ’ το ταμείο της τάξης στην κοινωνική κουζίνα «Ο Άλλος Άνθρωπος »
Μαθητές δώρισαν τα χρήματα απ’ το ταμείο της τάξης στην κοινωνική κουζίνα «Ο Άλλος Άνθρωπος »
(Φώτο : rosa.gr)
15 Ιούν
0
Σχόλια

Μαθητές δώρισαν τα χρήματα απ’ το ταμείο της τάξης στην κοινωνική κουζίνα «Ο Άλλος Άνθρωπος »

Μαθήματα αλληλεγγύης παραδίδουν τα παιδιά της ΣΤ1 τάξης του 11ου Δημοτικού Σχολείου Αργυρούπολης, που θέλησαν να δώσουν τα χρήματα από το ταμείο της τάξης τους, στην κοινωνική κουζίνα ο Άλλος Άνθρωπος.

«Εκτιμώντας το έργο της προσφοράς σας στους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη αποφασίσαμε ότι θα θέλαμε να βοηθήσουμε στην προσπάθειά σας…Ελπίζουμε να συνεχίσετε να προσφέρετε βοήθεια στους συνανθρώπους μας που το έχουν πραγματικά ανάγκη» τονίζουν στο συγκινητικό τους γράμμα προς την πρωτοβουλία αλληλεγγύης.

Το συγκινητικό γράμμα που έγραψαν οι μαθητές:

«Aγαπητέ Άλλε Άνθρωπε, Εκτιμώντας το έργο της προσφοράς σας στους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη αποφασίσαμε ότι θα θέλαμε να βοηθήσουμε στην προσπάθειά σας.

Είμαστε τα παιδιά του Στ1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Αργυρούπολης, και θέλουμε να διαθέσουμε τα χρήματα του ταμείου της σχολικής μας τάξης, τα οποία συλλέγαμε όλο τον χρόνο, στην κοινωνική σας κουζίνα.

Ελπίζουμε να συνεχίσετε να προσφέρετε βοήθεια στους συνανθρώπους μας που το έχουν πραγματικά ανάγκη».

Η ανάρτηση του Κ. Πολυχρονόπουλου
Ο Κ. Πολυχρονόπουλος, θέλησε να ευχαριστήσει τους μαθητές με ένα δημόσιο μήνυμά του:

«Η μεγαλύτερη αμοιβή είναι όταν σε φωνάζουν σχολεία για να γιορτάσουν μαζί σου το τέλος της σχολικής χρονιάς κάνοντάς σου και άλλο ένα μάθημα αλληλεγγύης, όπως τα παιδιά στης ΣΤ’ δημοτικού που τα χρήματα που μάζευαν για να βγουν έξω να γιορτάσουν, τα θυσίασαν για να μαζέψουν Τρόφιμα για τον άλλο άνθρωπο, ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ!!!».

https://www.facebook.com/konpol64/posts/6447589765275994?ref=embed_post

 

Πηγή: www.rosa.gr

ΣΧΟΛΙΑ
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.