ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ.gr | Hellenic Train για την παράσυρση επιβάτιδας στη Λιβαδειά: «Το προσωπικό μας δεν τήρησε τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα»
Hellenic Train για την παράσυρση επιβάτιδας στη Λιβαδειά: «Το προσωπικό μας δεν τήρησε τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα»
(Φωτο: Eurokinissi)
09 Σεπ
0
Σχόλια

Hellenic Train για την παράσυρση επιβάτιδας στη Λιβαδειά: «Το προσωπικό μας δεν τήρησε τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα»

Το προσωπικό του τρένου δεν τήρησε τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα ασφαλούς επιβίβασης και αποβίβασης, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Hellenic Train για το περιστατικό παράσυρσης επιβάτιδας στη Λιβαδειά το περασμένο Σάββατο (07.09.2024).

Ως εκ τούτου, από την ενδελεχή εσωτερική έρευνα που διεξήχθη από την Hellenic Train για το σοκαριστικό ατύχημα με τρένο στη Λιβαδειά, «με απογοήτευση διαπιστώσαμε ότι τόσο οι μηχανοδηγοί όσο και οι συνοδοί καμπίνας δεν συμμορφώθηκαν με τις προβλεπόμενες διαδικασίες», τονίζει στην ανακοίνωση.

Η εταιρεία θεωρεί το «συγκεκριμένο περιστατικό απαράδεκτο» και υπόσχεται να επιβάλλει αυστηρές κυρώσεις στους εμπλεκόμενους, «με στόχο να αποτρέψουμε παρόμοια περιστατικά στο μέλλον».

Δεσμεύεται, επιπλέον, να ενισχύσει περαιτέρω την εκπαίδευση του προσωπικού της, «ώστε να διασφαλίσουμε ότι τέτοιες μεμονωμένες περιπτώσεις δεν θα επαναληφθούν».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Hellenic Train:

«Απολογούμαστε για το περιστατικό που σημειώθηκε το Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου, στη Λιβαδειά, κατά το οποίο το προσωπικό μας δεν τήρησε τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα ασφαλούς επιβίβασης και αποβίβασης επιβατών, καθώς και τον κώδικα συμπεριφοράς της εταιρείας μας. Από την ενδελεχή εσωτερική έρευνα που διεξήχθη, με απογοήτευση διαπιστώσαμε ότι τόσο οι μηχανοδηγοί όσο και οι συνοδοί καμπίνας δεν συμμορφώθηκαν με τις προβλεπόμενες διαδικασίες.

Θεωρούμε το συγκεκριμένο περιστατικό απαράδεκτο και, ως εκ τούτου, θα επιβάλουμε αυστηρές κυρώσεις στους εμπλεκόμενους, με στόχο να αποτρέψουμε παρόμοια περιστατικά στο μέλλον. Αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη και λυπούμαστε ειλικρινά για το ατυχές αυτό περιστατικό.

Δεσμευόμαστε να ενισχύσουμε περαιτέρω την εκπαίδευση του προσωπικού μας, ώστε να διασφαλίσουμε ότι τέτοιες μεμονωμένες περιπτώσεις δεν θα επαναληφθούν. Στόχος μας παραμένει η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών μας, με απόλυτη προτεραιότητα την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη των επιβατών μας».

 

Πηγή: newsit.gr

ΣΧΟΛΙΑ
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.