ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ.gr | Το «Κόκκινο Ποτάμι» ρεζίλεψε τους ειδικούς
Το «Κόκκινο Ποτάμι» ρεζίλεψε τους ειδικούς
(Φωτ.: cnn.gr)
10 Οκτ
0
Σχόλια

Το «Κόκκινο Ποτάμι» ρεζίλεψε τους ειδικούς

Τα τελευταία χρόνια οι «ειδικοί» των καναλιών, οι άνθρωποι που καλούνται να διαχειριστούν εκατομμύρια ευρώ, είχαν βρει τι φταίει στην ελληνική τηλεόραση. Η μυθοπλασία σύμφωνα με το αφήγημά τους, δεν μπορεί να σταθεί στην Ελλάδα γιατί ο τηλεθεατής πάντα θα προτιμά τα shows και τα reality. Όσοι το προσπάθησαν έσπασαν τα μούτρα τους, οπότε δεν υπάρχει λόγος να επιμένεις σε μια αποτυχημένη συνταγή. Ξέχασαν βέβαια να μας πουν πότε ήταν η τελευταία φορά που γυρίστηκε ελληνική σειρά στη χώρα μας η οποία δεν ήταν ξένο φορμάτ (προσαρμοσμένο στα ελληνικά δεδομένα τρομάρα μας) ή σήριαλ που βγήκε απ’ την κατάψυξη μετά από 30 χρόνια και πλασαρίστηκε ως φρέσκο.

Η λογική των ειδικών του χώρου είναι τόσο απλοϊκή που μοιάζει αστεία: Αφού πέτυχε ένα σήριαλ στη Χιλή ή την Αργεντινή αν το προσαρμόσουμε στα ελληνικά δεδομένα θα σαρώσει. Ποιος ο λόγος να ρισκάρουμε με νέα σενάρια, νέων δημιουργών; Πάμε στη σίγουρη λύση και αν δεν κάτσει, τι είχαμε, τι χάσαμε. Και ύστερα ήρθε το «Κόκκινο Ποτάμι» και το αφήγημα πήγε περίπατο. Ευτυχώς για την τηλεόραση φάνηκε ότι ο τηλεθεατής δεν είναι τόσο άβουλο ον, όσο τον παρουσιάζουν. Και δεν βάζω στην εξίσωση τις «Άγριες Μέλισσες» που επίσης σκίζουν, γιατί εκεί μιλάμε για ένα κανάλι φτασμένο, που θα μπορούσε κάποιος να πει ότι έδωσε στη σειρά μέρος της δυναμικής του. Εδώ όμως μιλάμε για ένα κανάλι που ακόμα δεν έχει γίνει συνήθεια στον τηλεθεατή. Δεν βρήκε μπροστά του τη σειρά και έκατσε να τη δει, όπως θα μπορούσε να συμβεί στους άλλους σταθμούς. Την αναζήτησε, άκουσε γι’ αυτή και έψαξε να τη βρει για να τη δει.

Αν ίσχυαν όσα λένε ότι ειδικοί της τηλεόρασης, τότε το «Κόκκινο Ποτάμι» θα σάρωνε το πρώτο τέταρτο (που θα έμπαινε ο κόσμος να το δει από περιέργεια) και στη συνέχεια θα ξεφούσκωνε και οι τηλεθεατές θα διάλεγαν το μουσικό show του ΑΝΤ1. Δεν το έκαναν γιατί το κριτήριο του τηλεθεατή (ευτυχώς) παραμένει ζωντανό. Αν του δώσεις ένα προϊόν προσεγμένο, όχι φτηνιάρικο, που να αξίζει να το δει, τότε θα το τιμήσει και με το παραπάνω. Και αυτό έκανε χθες και είναι βέβαιο ότι θα συνεχίσει να το κάνει με το «Κόκκινο Ποτάμι».

Η επιτυχία της σειράς του Open στην πραγματικότητα είναι μια νίκη του απλού τηλεθεατή, στο όνομα του οποίου γίνονται τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά εγκλήματα από τους ειδικούς του είδους. Μέχρι σήμερα ήταν κοινός τόπος ότι ο Έλληνας τηλεθεατής έχει την τηλεόραση που του αξίζει. Το «Κόκκινο Ποτάμι» του δίνει την ευκαιρία να αποδείξει ότι αξίζει την τηλεόραση που έχει…

Πηγή: menshouse

ΣΧΟΛΙΑ
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.